Jerneja Kamnikar

Vivo

Jerneja, Vivo Catering je postalo eno izmed najbolj prepoznavnih catering podjetij v Sloveniji. Kako vam je to uspelo, sploh v teh časih, ki niso najbolj rožnati?
Spremenjenim razmeram na trgu smo se morali prilagodit v trenutku. Prilagodljivost je Vivova konkurenčna prednost že vsa leta. Naš moto je sistemski pristop k celovitemu servisu.
Zadovoljstvo gosta so pričakovanja, deljena z dobljenim, v istem sorazmerju. Tako notranji odnos kot odnos do strank že od začetka gradimo na prilagodljivosti in mislim, da nas je ravno to na nek način ohranilo tudi v tem letu ‘nedotakljive’ oz. celo na vrhu, saj smo prevzeli tudi mnoge projekte, na katerih do letos še nismo sodelovali. Prilagodljivost pa je za nas prva nenazadnje tudi zato, ker vsak projekt delamo z drugo vizijo in če ne bi bili prilagodljivi, tudi našega ‘produkta’ ne bi bilo. Vivova vizija danes je bistvena predvsem v tem, da z manj naredimo več.

Pogostili ste tudi že zelo znane osebnosti kot so njeno veličanstvo Elizabeta II, Kevina Costnerja, Cherie Blair, Billa Clintona … Ste imeli kaj težav pri dogovarjanju za posel glede na to, da ste ženska direktorica?
V obdobju delovanja Viva smo pogostili nemalo t.i. znanih osebnosti. Pri dogovarjanju za posel težav pri teh naročnikih ni bilo. Menim, da pri tem ne igra ključne vloge to, da sem ženska, temveč poznavanje kulture, pričakovanj, navad naročnika ter pravilen pristop. Vsak narod ima svoje značilnosti, katere je pri oblikovanju storitve pomembno upoštevati in se na to dobro pripraviti. Zaupanje naročnikov, katerih zahteve so večinoma na zelo visoki ravni, nam vedno znova potrjuje, da delamo prav. Menim pa, da je storitev kot zaokrožena celota z ženskim pridihom pri organizaciji malce drugačna.

Ko smo ravno pri ženskah … priprava hrane in omizja za catering je pravo umetniško delo! Se vam zdi, da imamo ženske prednost pri tem in večji čut za lepoto, tako da se lažje znajdemo pri pripravi cateringa?
Vivove kulinarične kreacije so gotovo del umetnosti, katero slikamo in oblikujemo skupaj z ekipo sodelavcev. Že od samega začetka, ustanovitve podjetja Vivo smo sodelovali z umetniki in naš kulinarični prispevek je bil vedno del tematsko obarvanega dogodka. Naša naloga pa, da tematiko dojamemo, jo vključimo in jo nadgradimo. To počnemo še danes. To je naš izziv in vodilo naše prihodnosti. Kulinariko lahko razumemo na več načinov. Zame je to prispevek, ki vzbudi emocije, prodre v globino človeka in ostaja v spominu kot prijetno doživetje. Skupaj z glasbo, slikami, poezijo ali prozo se poskušamo preplesti in ustvariti nepozabna doživetja. Lahko rečem, da so moji standardi zelo visoki. Ne morem pa trditi, da je umetnost lepša pod žensko roko, zagotovo pa ima drugačen čar.

Na koncu pa še: kako pomembno se vam zdi povezovanje z drugimi podjetniki v vašem poslu? Je ključnega pomena ali bi se dalo tudi brez tega?
Medsebojno povezovanje ima pomen, še posebno danes, ko je potrebno stopiti tudi skupaj, čeprav še vedno vsak zase. Tudi skupno sodelovanje na določenih področjih s konkurenčnimi podjetji je možno, v kolikor so cilji enaki in egi ne previsoki. Vendar kljub temu nismo nikoli manipulirali med seboj, niti nismo dali možnosti, da drugi manipulirajo z nami. V Vivu catering je moto, da si ne krademo duš.
Da sloga ‘kuhamo z ljubeznijo, strežemo z dušo” res živimo in podoživljamo. To je naša radost.
Vsekakor je to naša konkurenčna prednost.

Jerneja Kamnikar, mag., Direktorica

Tel.: +386 1 54 61 657
www.vivo.si

 

Vivo

 

Nazaj na program dogodka in o predavateljih>>