Mojca Hruševar Rakušček

Hruševar MojcaSem Mojca Hruševar Rakušček,univ. dipl. oec., 23 let direktorica oglaševalske agencije Aanima, pred tem zaposlena v Gorenju Commerce in Mercatorju.

Lastnica 2 patentov, 1 blagovne znamke in 1 modela, dobitnica priznanja 2012 ČZS za inovativno idejo Medeni prosenjak, srebrne nagrade SOF 2009 za dogodek Duropack – Life, handle with care, nagrade na Otroškem bazarju 2012 za Ljubljanske mlekarne,  ožjega izbora – Slovenski oskar za embalažo 2010 in BIO22 za Eko stol+wc+koš, avtorica znaka Očistimo naše gore za Zavarovalnico Triglav, slogana Red je vedno pas pripet in akcije Pasavček idr. , finalist – Zlata ura za 1998 – za akcijo Trikk za Palomo idr. Ljubiteljica filma, jazza, Krakovskega gozda in Bizeljskega, žena , mati 21 letne hčerke in 15 letnega sina, čebelarska pomočnica in urbana vrtnarka. Članica Društva za marketing, Alumni kluba EF, Slovenskega foruma socialnega podjetništva, Čebelarskega društva Sevnica.

 

Kaj je vaš produkt / storitev?

1. Ideje za nove izdelke in storitve in njihovo uvajanje na trg
2. Ekološko oglaševanje

 

Kaj je vaša vizija?

Ideje, ki združujejo, vodijo k uspehu!

 
V čem ste drugačni, boljši, unikatni?

Kreativnost+ izkušnje+ nova znanja.

 
Želim si ustvarjati slovenske blagovne znamke.
Iščem motivirane sodelavce.
Nekoč bom postala industrijska oblikovalka.
Najbolj sem ponosna na svojo dobro voljo in neizčrpen vir novih idej.

 

 

Aanima d.o.o., Ljubljana

www.aanima.si

mojca.hrusevar@aanima.si